Una de les últimes activitats que hem realitzat a classe consistia en tornar a realitzar el dibuix que realitzarem el primer dia de classe sobre el que significava per a nosaltres"L' EDUCACIÓ, EL MOVIMENT I JO" ja que probablement el dibuix anava a canviar i anava a ser significat del que hem aprés.
En el següent collage podeu vore els dos dibuixos, crec que és obví, però el primer dibuix que vaig fer és el de dalt, i el següent el de baix, amb 3 mesos de diferencia .
Així doncs crec que he aprés en aquestos tres mesos, la escena continua sent la mateixa, continue sent jo el que juga a fútbol, però en el primer dibuix simplement vaig representar-me a la meua "bola" i una "bola" que cadascú tenía com a educativa.
Però el segon dibuix crec que és ben diferent, he decidit plasmar la meua progressió per el que concevia com a educació, moviment i jo. En primer cas continue jugant a fútbol a la meua martxa, en segon cas sóc jo el que "educa" als demés, degut a que jo tinc les habilitats, però el tercer cas es ben diferent, tots treballem per fer més educatiu el moviment, el entrenador pregunta com poder millorar i els jugadors responen, a la vegada els dos escolten i per últim es canvien els rols, seràn els jugadors els que pregunten esperant la resposta del entrenador, una nova concepció que tinc i en aquest moment crec que es la adequada sobre "L'EDUCACIÓ DEL MOVIMENT"
Però el segon dibuix crec que és ben diferent, he decidit plasmar la meua progressió per el que concevia com a educació, moviment i jo. En primer cas continue jugant a fútbol a la meua martxa, en segon cas sóc jo el que "educa" als demés, degut a que jo tinc les habilitats, però el tercer cas es ben diferent, tots treballem per fer més educatiu el moviment, el entrenador pregunta com poder millorar i els jugadors responen, a la vegada els dos escolten i per últim es canvien els rols, seràn els jugadors els que pregunten esperant la resposta del entrenador, una nova concepció que tinc i en aquest moment crec que es la adequada sobre "L'EDUCACIÓ DEL MOVIMENT"
No hay comentarios:
Publicar un comentario