domingo, 8 de febrero de 2015

LA EDUCACIÓ, EL MOVIMENT I JO

Mitjançant un dibuix he representat, aprofitant la practica realitzada en classe,L’EDUCACIÓ, EL MOVIMENT I JO”, en la meua manera de concebre el concepte que teníem que representar m’he representat a mi mateix, com la majoria dels meus companys.

En el meu cas, el monyo de punta ha sigut l’element que caracteritzava el dibuix, i que d’alguna manera el feia ser jo, practicant l’esport que més m’agradava.

Fent referencia a que cadascú s’ha representat a sí mateix:                                                                 ¿COM ES UN DIBUIX DE LA PERSONA?

En un dibuix personal on es representa a si mateix, el subjecte ens proporciona la seua forma de posicionar-se en el ambient, com el percep, com es mostra i es sent actualment en ell. Per tant, fem referencia en aquest dibuix a la realitat passada i present, a les seues preocupacions i ansietats o per suposat el seu benestar. Així doncs, el subjecte es veu portat a connectar directament amb sí mateix, amb la seua realitat i amb el seu pensament, parlem d’una projecció directa.

Personalment he representat el pati del col.legi, on aprofitava per jugar a futbol, aquest ha sigut l’esport entorn ha girat la meua vida i representa el que per a mi és “L’educació, el moviment i jo”, he sigut educat mitjançant el futbol i amb tota mena de moviments.  També he representat a altres xiquets que aprofitaven per fer altres coses, cadascú ha sigut educat d’una manera i per això la varietat de dibuixos, la meua gira entorn al futbol. 


                 (vos dixe el meu dibuix, a vore si adivineu qui sóc després de llegir la meua entrada). 

No hay comentarios:

Publicar un comentario